Пошуковий запит: (<.>A=Хало З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Волошанська І. В. Свобода та діяльність, як необхідні складові формування мовно-комунікативної культури суб'єктів навчально-виховного процесу крізь призму педагогічних поглядів К. Ушинського [Електронний ресурс] / І. В. Волошанська, З. П. Хало // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 25. - С. 155-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_25_54
|
2. |
Хало З. Практичні аспекти організації комунікативної взаємодії в організації інтелектуального розвитку дитини у дошкільних закладах Німеччини [Електронний ресурс] / З. Хало // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_25 Обгрунтовано практичні аспекти організації комунікативної взаємодії в організації інтелектуального розвитку дитини у дошкільних закладах Німеччини. Визначено шляхи впровадження досвіду німецького дошкільного виховання у вітчизняне дошкілля. Вказано на те, що дитинство - це не підготовка до майбутнього дорослого життя, а справжнє повноцінне буття та пізнання світу, яке згодом впливатиме на усе подальше життя людини.
|
3. |
Волошанська І. Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях К.Д. Ушинського [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_22 Визначено основні цілі навчання та виховання, проаналізовано сутність мети у навчально-виховному процесі, розкрито її значення для становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини. Вміщено матеріали про те, як К. Ушинський у своїх працях довів необхідність існування високої мети для виховання всебічно розвиненої особистості, якій притаманна самостійність, відповідальність, творчість та любов до праці.
|
4. |
Хало З. Плани по орієнтуванню освіти та виховання для дитячих садків Німеччини як цільові формулювання у сфері освіти та впровадження їх у вітчизняне дошкілля [Електронний ресурс] / З. Хало // Молодь і ринок. - 2017. - № 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_1_11
|
5. |
Волошанська І. Особливості навчання іноземної професійної комунікації студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_7
|
6. |
Хало З. П. Формування комунікативних здібностей дитини у процесі інтелектуального розвитку у дошкільних закладах Німеччини [Електронний ресурс] / З. П. Хало, І. В. Волошанська // Молодий вчений. - 2019. - № 2(1). - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2(1)__32
|
7. |
Хало З. П. Ейдетика як інструмент розвитку пам'яті учнів молодших класів на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / З. П. Хало, М. М. Кравців // Молодий вчений. - 2017. - № 4.3. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
|
8. |
Хало З. П. Підготовкa педагогів до роботи в дитячих садках Німеччини у контексті завдань розумового розвитку дитини [Електронний ресурс] / З. П. Хало // Молодий вчений. - 2018. - № 3.1. - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|
9. |
Хало З. Творче використання досвіду німецької дошкільної педагогіки та освіти у контексті завдань сучасного українського довкілля [Електронний ресурс] / З. Хало // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 347-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_47
|
10. |
Волошанська І. Особливості використання комунікативних методів навчання для розвитку навиків говоріння на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(1). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(1)__33
|
11. |
Волошанська І. В. Застосування комунікативних методів навчання для розвитку навиків читання на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / І. В. Волошанська, З. П. Хало // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(2). - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(2)__3
|
12. |
Хало З. Специфіка формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови у процесі комунікації у позаурочній та позашкільній роботі [Електронний ресурс] / З. Хало, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_16 Обгрунтовано необхідність і специфіку формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови засобами позаурочної та позашкільної виховної роботи. Висвітлено сутність нових цілей розвитку сучасної іноземної освіти за умов реформування вітчизняної системи освіти. Проаналізовано принципи виховної роботи з точки зору їх впливу на реалізацію завдання залучення дітей та молоді до різнопланової діяльності. Основними засобами позаурочної роботи визначено вивчення іноземної літератури, ознайомлення з культурою інших країн, дослідження життя ровесників за кордоном. Розглянуто процес впровадження демократичних цінностей у виховний процес: збереження балансу між домаганнями особистості і навчальним потенціалом освіти. Охарактеризовано нові підходи та завдання щодо виховання дитини в сім’ї, зокрема організації позашкільної та позаурочної роботи школярів. Наголошено на потребі відновлення принципів природовідповідності виховання як елементу цілісної системи навчання.Обоснованы необходимость и специфика формирования интереса учащихся к изучению иностранного языка средствами внеурочной и внешкольной воспитательной работы. Освещена сущность новых целей развития современной иностранной образования в условиях реформирования отечественной системы образования. Проанализированы принципы воспитательной работы с точки зрения их влияния на реализацию задачи привлечения детей и молодежи к разноплановой деятельности. Основными средствами внеурочной работы определены изучение иностранной литературы, ознакомление с культурой других стран, исследование жизни ровесников за рубежом. Рассмотрен процесс внедрения демократических ценностей в воспитательный процесс: сохранение баланса между притязаниями личности и учебным потенциалом образования. Охарактеризованы новые подходы и задачи воспитания ребенка в семье, в частности организации внешкольной и внеурочной работы школьников. Отмечена необходимость восстановления принципов природосоответствия воспитания как элемента целостной системы обучения.Grounded is the necessity and the specific formation of student interest in the study of foreign languages and school facilities extracurricular educational work. Elucidated is the essence of the new objectives of modern foreign education in the reform of the national education system. Analyzed are the principles of educational work in terms of their impact on the implementation of task involving children and youth in diverse activities. The main means of overtime work are defined the study of foreign literature, exploring the culture of other countries, the study of life peers abroad. Considered is the process of implementation of democratic values in the educational process: maintaining a balance between the claims of the individual and the educational potential of education. Characterized are the new approaches and targets raising a child in the family, especially the organization of extra-curricular and extracurricular work of students. Emphasized is the need to restore the principles of nature compliance training as part of an integrated system of education.
|